Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с палене

    Здравейте колеги. Имам проблем с моята 166-ца. При даване на контакт на таблото всичко свети, угасват подгревните свещи и когато завъртя ключа, за да запаля, нищо не се случва - мотора изобщо не иска да завърти. Като размърдам ключа малко и запалва! Някой да има някакви идеи, дали може да е от клемореда!
    Alfa 166jtd,1999

  • #2
    Така, както го описваш, баш там е проблема.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Сменяй клемореда
      Алфа 166 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Колеги смених клемореда но проблема си остава интересно, че само при първото палене го има след това като запали цял ден няма проблеми, при първото палене като завъртя да паля се чува само някакво цъкане като от реле, при няколко опита накрая завърта стартера и пали, какво може да е според вас, цъкането се чува някъде отпред при чистачките, има ли някакво реле или стартера дава фира, но пък като запали после няма проблеми!
        Last edited by Megadet; d.m.y г., 12:48.
        Alfa 166jtd,1999

        Comment


        • #5
          виж кабелите за маса на двигателя
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
            Колеги смених клемореда но проблема си остава интересно, че само при първото палене го има след това като запали цял ден няма проблеми, при първото палене като завъртя да паля се чува само някакво цъкане като от реле, при няколко опита накрая завърта стартера и пали, какво може да е според вас, цъкането се чува някъде отпред при чистачките, има ли някакво реле или стартера дава фира, но пък като запали после няма проблеми!
            Има реле и може то да ти прави мизерии. Намира се под пластмасата между чистачките. До него има 30-амперов предпазител. Локализирай релето по цъкането, почисти връзките и контактите му. На предпазителя също.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Кабелите за маса ги прегледах, уж са добре не изглеждат окислени, ще проверя и релето!
              Alfa 166jtd,1999

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                Кабелите за маса ги прегледах, уж са добре не изглеждат окислени, ще проверя и релето!
                Ако боднеш едно мостче в цокъла на релето между изводи 30 и 87, ще се задейства директно стартера без значение релето. Така ще се ориентираш, къде е проблемът.
                Не забравяй да изключиш от скорост преди да правиш това.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Ок, когато почивам ще пробвам и ще пиша резултата!
                  Alfa 166jtd,1999

                  Comment


                  • #10
                    Преди два три дни, отворих отпред при чистачките пластмасите и почистих всички релета наред, има едни червени доста бяха нагоряли, от тогава пали без проблем ще продължа да следя, ако има проблем пак ще пиша!
                    Alfa 166jtd,1999

                    Comment


                    • #11
                      Инж. Тоци Бегали е решил да разположи по-мощните релета и предпазители над поленовия филтър с най-вероятната идея да могат да се охлаждат по-добре на това място, бидейки разположени на течение. Това обаче ги прави уязвими от влага, прах и т.н.

                      Поради това инж. Ганев препоръчва периодичното им преглеждане и почистване с цел да нямате ядове. Или, ако имате проблем със стартер, климатик, вентилатор на парното и пр. първо погледнете там.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment

                      Working...
                      X